Helgen är här med massor av planer.

Fedag är det nu! Jag sitter i soffan och har jobbat klart för den här veckan :)

Ikväll så blir det 3:års kalas!! Grannarnas super söta lilla Hugo har sin födelsedag idag!! Presenten är inhandlad, den ska bara slås in och jag själv ska ta o hoppa in i duschen sen är det dags att ta oss en trappa ner i huset för att äta middag och fira Hugo =)

Imorgon, lördag så ska vi vara flyttgubbar åt Maria! Och på kvällen ska det ses fotboll så svenska landslaget spelar mot Ungern! Så fullt ös medvetslös även imorgon!!!

Om det inte regnar på söndag så ska vi bege oss till Stockholm. Söta Madde har gett oss biljetter till Gröna Lund. Det ska vara nå artistjakt som mix megapol har haft nu under sensommaren! Kommer säkert bli super trevligt!

Men nu måste jag ta ett litet mellis och sen duscha och slå in paket!! Återkommer någon gång under helgen då det ges tid!

Kram kram allihop!

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Hej och superduper TACK för hjälpen med flytten.



Det betydde jättemycket för mig.



Vi ses och hörs av. Kram till er båda

2009-09-06 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0