Första gympasset för hösten.

Äntligen är första gympasset för hösten avklarat!!! Det blev ett trningspass där jag och Pernilla tränade ben och rygg. Tack jag lovar, det känns nu. Är trött i musklerna. Men det är ju iofs meningen. Men känns lite extra eftersom det var ett tag sedan jag befann mig på gymmet. Det av lite olika anledningar. Men det var väldans skoj trots att det var MASSOR med folk där! Behövde faktiskt inte vänta så speciellt mkt trots folkmängden.

Men det började med lite bekymmer, Pernilla hade lagt sitt träningskort på något väldigt bra ställe som inte var hennes ryggsäck. Men snälla som de är på gymmet så fick hon kila in o träna ändå eftersom de kunde kolla upp henne i datorn! Jag skulle uppdatera mitt kort då jag fått friskvårdsbidrag från jobbet, och så ville jag ha kortet på autogiro. Men shi fick jag för de går inte. Så imorn måste jag fråga chefen om det går för sig att jag tar mitt kort på autogiso och får ett intyg av gymmet som hon sedan får och så får jag pengarna på så vis. *hoppas* Annars får jag väl snällt köpa mitt kort ändå!!!! För träna det ska jag!

Nu ligger jag i soffan o är nöjd med dagen!

Imorn är det en ny arbetsdag o jag börjar jobba kl 7 o slutar 13, men då blir det lite dokumentationsarbete och klockan 16 bär det av till gymmet för ett nytt träningspass!! Weepii!!

Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0