En helmysig dag!

Helgen är snart över och det innebär att det är dags att jobba imorgon igen.

Idag har det varit en väldans mysig dag...en lugn och skön morgon/förmiddag som sen har följts upp med en spa-dag hemma hos Pernilla =) det har varit kanonmysigt. Det gjordes ansiktspeeling + läppeeling (ja, Pernilla hon har allt, Jag visste inte ens att det fanns läppeeling) Det gjordes fotbad och fotpeeling för att till sist ta hand om händer o naglar. Så en bra ta-hand-om-sig-själv-dag-med-trevligt-sällskap! Mitt i allt så tyckte vi att vi behövde lite mat och Pernilla hade lovat mig att jag skulle få smaka hennes laxpasta. O jösses, den var så fantastiskt god! Jag åt så jag höll på att spricka och det var klockan 17, jag är fortfarande hur mätt som helst!! Det var super gott vännen.


Den goda matens ingredienser!


Imorn blir de gymträning på friskis. Ska möta upp Pernilla utanför jobbet klockan 17 när hon slutar och då drar vi iväg!!! Nu blir de rutin på träningen, bra mat och lite lagom med allt det där godå man så gärna vill unna sig på helgen, välmående och bra form - here i come!

Men nu ropar sängen att den gärna vill att jag ska komma o lägga mig för att läsa lite i min bok innan det är dags att sova!

Natti natti!

PS: kom ihåg att ibland tänka efter vad människor i ens närhet gör för en. Ger de energi tillbaka eller är de bara energitjuvar? Är det bara energitjuvar, så rensa bort dem. De behövs inte man blir bara sårad och ledsen av dem (oftast).



Stackars Bamse letar efter Skutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0