Sorg i mitt hjärta....

Så då har helgen och måndagen passerat med stormsteg!

Helgen var sådär lagomt ansträngande faktiskt! Jag, Magnus, Pernilla och våra underbara grannar Mathias & Helene träffades i lördags kväll på ett glas vin och en omgång TP (trivial pursuit). Det viktigaste med den här kvällen var att klädkoden var mjukisbyxor :) Vi spelade i lag, tjejerna mot killarna. Dock fick vi tjejer stryk. Tror det har med att göra att vi i halvtid förlorade en medspelare. Men nästa gång är vi full styrka och vi spöar killarna! Magnus är ju obesegrad och så kan det ju inte fortsätta vara. 
   Det var en mysig kväll som dock avslutades med stor sorg i mitt hjärta. Min nyfunna och trogna vän sedan en vecka tillbaka lämnade mig. Den "blåa faran" längtade hem så den följde snällt med Pernilla hem då det var dags för henne att fara hemåt. Mycket mycket sorgligt.

Igår var det födelsedagsfirande för Magnus mamma Monica som egentligen fyller år på torsdag, men för att alla skulle kunna komma så firade vi igår. Hemåt på efterrmiddag och då var det städning för fullt. Plocka bort prylar och hitta platser att gömma dem på och städa städa städa. Varför det då, jo för att idag har lägenheten blivit fotograferad. Dags för att sälja den så vi kan få vårat efterlängtade hus!!!! Så nu är det bara att hålla alla fingrar och tår och hoppas på det bästa :)

Nu ska det bestämmas middag, magen kurrar så hög tid att fixa det!

Kommentarer
Postat av: Svägerskand

Hallåj,



Härligt med lite homestyling. Gick det bra? Har det gått bättre på den andra banken (måste ju nästan gjort det om ni ska sälja lägenheten)?. nyfiken svägerska



Kram Nettan

2009-10-27 @ 07:39:41
URL: http://www.lalleochnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0