Snö!!!!!

Javisst! Igårmorse när jag kom till jobbet ca 06.50 så var det för det första kolsvart ute och för det andra så snöade det och var vitt på gården på jobbet. Jag tyckte verkligen att det var supermysigt =) Dock är jag ganska ensam om att tycka om snö på jobbet verkar det som. Men jaja, tur att en av oss älskar snö. Även idag så har det snöat, i fredags så var vår nya cykelbana på gården klar och vi skulle ha invigning för den idag där föräldrarna var inbjudna. Så bara för att allt skulle vara så knasigt som möjligt (man tänker ju mer cykla när det är vår/sommar) så snöa det idag då vi hade invigning. Hihi men lika glada var barnen för det =)

Nu har jag inte mera tid, dags för ”bonde söker fru”.


så här såg det ut på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0