Skönt att det snart är fredag...

Åhh jag brukar vara bra på att gnälla att veckorna går så fort. Men just den här veckan är jag faktiskt väldigt glad över att det är fredag imorgon! Det har varit fullt ös hela veckan och jag har inte bara gått hem från jobbet och bara tagit det lugnt en enda dag. I måndags var det iväg o kolla på ett hus och greja med lite annat innan vi var hemma vid halv7. Okej, det är inte speciellt sent men det är ändå inte bara gå hem o lata sig i soffan. Tisdagen var helt galen... började jobba klockan 7 och slutade 13. Ca klockan 14 kom Erika och hennes lilla son Isak, snart 5 mån, på besök =) Var kanon trevligt att träffas!! Som om det inte räckte med att jobba och träffa dem så var det föräldramöte på kvällen. Det gick fin fint! Mycket positiv respons fick vi av föräldrarna på det arbete vi gör så det var himla skoj. Men ojoj vad trött jag var i tisdags kväll. Onsdag igår, skulle sluta jobba 15.30 men fick jobba till stängning istället då en av mina kära kollegor vart sjuk *krya på dig Kajsa* Fort som tusan hem och kasta något i magen sen iväg tillsammans med Fia och träffa Anna och hennes lilla Emil. Lilla Emil har hunnit bli 21 dagar nu och så fantastisk söt han var. Så mysigt med bebisar!!
   Idag torsdag var det återigen en stängningsdag för mig på jobbet. Dock blev det inte riktigt så för chefen fick komma och stänga. Detta på grund av att jag + Ulrika från min avdelning skulle på en föreläsning om flerspråkighet. Så tre timmars föreläsning efter en heldag på jobbet. JA, jag är trött nu. 

Har kort sagt varit en fullspäckad vecka! Så jag ser fram emot en lugn fredagskväll imorn! Sen på lördag kväll är det födelsedagsfest för Fia som fyller 24 år imorgon =)

Men nu blir det att titta på Efterlyst innan sängen ropar! Börjar jobba klockan 07 imorn så måste i säng i tid så man kommer ur sängen!

Puss & Kram alla nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0