Myyyys <3

Idag när jag kom upp ur sängen och gick in i badrummet så fick jag mig ett litet gott skratt! Skuttan låg nämligen i handfatet och lekte med ett av mina hårspännen. Hihi hon var så himla söt J

En sedan solig och mysig förmiddag i höst/vinter solen med barnen på gården och ett antal många timmar till att jobba gjorde att klockan blev 17 och jag kom hem. Då fick jag en jätte mysig överraskning, älsklingen hade bokat bord på någon restaurang i stan allt jag fick veta var att jag skulle vara redo att åka hemifrån kl 18. Så jag hoppade in i duschen och var färdig till utsatt klockslag. Vi for iväg och landade på KohPhangan. En nyöppnad thai-restaurang. Det var helt fantastiskt god mat där ocg var så mysigt det. Allt var som det är i Thailand, med bambu här och var och ljusslingor överallt, det var toppen. Tack älskling för en mysig kväll <3

Nedan bilder från restaurangbesöket och söta Skuttan i handfatet!!


Jag och den vackra fjärilen på väggen på restaurangen!


Jag hade faktiskt världens minsta sittplats! Men det gick fint :)


Fina skuttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0