Lat - javisst!!

Denna helgen har nog varit den lataste på ganska länge. Jag har knappt varit utanför ytterdörren. Inte mer än igår kväll när jag tog en promenix hem till Pernilla och hade lite lördagsmys med henne! Blev en riktigt skön promenad för det slutade regna så var frisk och gott att komma ut! Men annars i helgen har jag inte gjort mkt nytta. Tog och städade här hemma igår men that’s it.

Blir en trippel med Pernilla den här helgen! Hon var ju hemma hos mig och Magnus i fredags och mumsade hembakad pizza, igår var jag hos henne och ikväll jag jag och Magnus hem till henne och Ivan för att se på film! Varför jag inte nämner Ivan från till kvällens filmtittande är för att han inte varit hemma i helgen så han har inte varit med oss. Men ikväll så =) Självklart ska kvällen börjar med Ensam mamma söker. Då får killarna bara vara snälla och joina mig och Pernilla *hihi*

Just nu sitter jag och Bamse i soffan och kollar på Storvreta – Warberg i innebandyns superliga. Står 3-3 och andra perioden är snart slut. Hejja hejja Storvreta!  Vi ska väl ta och börja laga mat om en timme eller nåt i den stilen....eller ja, jag ska laga mat! Tror inte Bamse är nå stjärnkock!

På återseende i veckan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0