Känns lite ensamt.

Jag är så himla van vid att Magnus är hemma när jag kommer hem från jobbet. Och är han inte hemma så brukar han komma hem ganska så snart efter mig. Men idag är det inte så.
   Han är i Stockholm och ska jobba ikväll så han kommer inte hem från efter 22 någon gång. Lite ensamt är det allt här hemma, men ändå lite mysigt på något sätt att få längta tills han kommer hem.

Idag tog jag en 40 min promenad efter jobbet, var riktigt skönt! Kanske skulle satsa på att göra det fler dagar i veckan. Blir laxpasta till middag idag, passar på att äta fisk när Magnus inte är hemma :) Efter det blir det en myskväll med filt och gott te i soffan och se på Bonde söker fru!!! En lagomt ansträngande kväll!

Puss & Kram alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0