Helgen kom och...

...helgen passerade. Nu är det söndagskväll och i och med det har ytterligare en helg passerat! En helg full av skojiga ting! I Fredags var det en mycket lugn dag. Jag slutade jobba klockan ett och gick därefter raka vägen hem för att sova en stund! Jag var så himlans trött. Sov ett tag och framåt arton for jag och Magnus iväg och köpte kebab. Vi orkade inte laga mat och för den delen så hade Magnus massor av jobb så vi kom inte iväg så vi kunde handla ordentligt. Så är det ibland...typiskt bara att vi båda blir som små monster då vi inte får käk! Nåja mat i magen och kvällen tillbringades en trappa ner hos grannarna! Grabbarna kollade på hockey och jag & Helene hade fredags koma i soffan. Så en alldeles utmärkt fredag i min smak efter en galen vecka!

Igår så var det fullt ös hela dagen! Började med att jag hade tänkt att det skulle bli en lite snabb tur på stan! Men bara för att det är så himlarns trålkigt att fara till stan ensam så sms:ade jag kära Pernilla och frågade om hon ville hänga med. Gullig som hon är så gjorde hon det. Så vi strosa runt nere på stan och fixade samt tog oss en fika på café Storken J En mysig lördags dag! Kvällen bjöd på födelsedagsfest hos Fia! Hon bjöd på snittar och en mkt smaskig tårta. En riktigt trevlig kväll blev det med en massa nostalgi musik som gjorde att Fia och Oskars vardagsrumsgolv blev ett dansgolv. Det var verkligen kanontrevligt! Tack igen kära vänner.

Söndagskoma skulle man kunna tro att jag haft idag, men icke. Det har varit fullt upp...eller ja en del att göra iaf. Har varit och sett till att alla mina grejer är där dom ska vara. Vilket gjorde att en stor och tung sten föll från mina axlar.Tagit en svängom med dammsugarn och letat fram diskbänken i köket har jag gjort och tvättat en maskin tvätt. Ojoj väldigt mycket tycker jag personligen eftersom det blev en sen kväll/natt igår! Nu ikväll har det inte gjorts många knop, pratade en vända med mamma och tryckt i mig en pizza!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på med, antingen hittar jag nå bra på tv eller så blir det sängen och läsa i min braiga (sådär bra svenska på det ordet) bok!

Tjing tjong!

 Dagen till ära firade vi Fia!

Det togs massor med bilder på Fias fest! Men tror jag nöjer mig för tillfället med att bjuda på en där Fia själv är med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0