En bra vecka!

En vecka till har passerat!  Det har hänt lite av varje!

Måndagen var en mycket lång dag, var på jobbet mellan 8-15.30 och sen så var det lärarmöte följt av personalmöte mellan 16-19. Så i det stora hela så var jag på jobbet mellan 8-19. När man kommer hem efter en sådan dag så orkar man inte riktigt göra speciellt mkt. Så det blev två clementiner och en kopp te samt lite tv-tittande innan sängen ropade på mig!

I tisdags så var Katarina här =) Det var verkligen kanon mysigt! Hon kom hit för att jag lovat henne att hjälpa henne tona hennes hår. Jag tänkte att ja det blir en trevlig eftermiddag. Det hela slutade med att vi käkade middag tillsammans fick i oss lite te med kolakakor och marknadskonfekt och tillslut så tog vi tag i hårfixandet! Jag tyckte verkligen att ”Kattis” hår blev perfekt för henne! Katarina var kvar här till närmare 19 på kvällen och vi hade en så himla mysig dag tillsammans. *kraaaam vännen*

Veckans tredje dag kom och på onsdagskvällen kom Fia & Oscar på besök! Magnus och Oscar skulle kolla på hockey, tyvärr så förlorade deras älskade Leksand så det var lite trumpna miner här hemma ett tag. Under tiden så kollade jag och Fia på bönderna och planerade bröllop :) Vad skulle jag gjort utan Fia i många av de bröllopsplaner som måste göras. *krammis*

Resten av veckan har det varit väldans lugnt och skönt! Igår när jag kom hem från jobbet närmare halv 6 så var maten på bordet, en massa tända ljus osv! Det var verkligen jätte mysigt att komma hem , älskar dig massor M <3

Idag är det lördag och jag har inte kommit längre än ätit frukost och druckit en kopp te! Ska väl se till att fixa lite av varje under dagen för att ikväll träffa världens bästa grannar =)

Kom ihåg att ta vara på fina vänner. De växer inte på träd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0