Ej bra att försova sig.

Idag har det varit en händelserik dag!

Började med att försova mig imorse. Jag skulle börja jobba klockan 7 och halv 7 så vaknade jag. Jag hade stängt av klockan och somnat om. AJAJ. Ej bra att lyckas med det då man ska öppna. Men 6.58 var jag på jobbet!! Tjoho! Jobbade till klockan 13 och efter de promenerade jag hem, smet upp om till lägenheten en snabbis och sen ner till Helene på en kopp te! Vi satt bara o hängde i soffan och snackade strunt ett tag!
   Fortsatt så mötte jag upp Pernilla utanför jobbet halv4, då for vi till Ikea =) Det blev inhandlat precis det jag skulle ha plus två smågrejer. Ljus i massor, en burk att ha musli i, en handkräm som luktade underbart, en present, en te-press och det viktigaste av allt var en ny väska! Såg den igår på ikeas hemsida och blev sugen på att köpa en.



Här är min väska! Jag är faktiskt helnöjd med den för 79:- ett bra köp tycker jag!!! Den kommer få vara mig trogen på jobbet nu!!!

Nu ringer pappa! Dags att sluta skriva.

Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0