appropå....

...hur jag avslutade mitt förra inlägg om fina vänner så måste jag berätta om en nyfunnen vän!

Jag och den här vännen började vår fina vänskap förra lördagskvällen! Vi träffades utanför ett hus här i Uppsala!! Snäll som vännen är så fick jag åka med denna hem!!! *tack tack*
   Denna vän har sedan varit mig trogen hela veckan även om meningen inte var att det skulle vara så! Jag skulle nämligen förlora min nyfunna vän i måndags, men då en annan kompis inte riktigt är så morgonpigg ;) Så fick jag och min nyfunna vän lite mera tid tillsammans! Tisdagen kom och passera,  onsdagen kom och passera vännen var fortfarande vid min sida!

Idag är det lördag och vännen är mig fortfarande trogen! Den har inte lämnat mig än. Vad jag pratar om är den blåa faran som faktiskt är Pernillas cykel, hihi!!!

Det började med att jag lånmade cykeln hem från Pernilla i lördags kväll. Hon skulle ha tagit hem den i måndags efter personalmötet men söta Pernilla glömde bort sig på morgonen så hon tog sin pojkväns cykel då istället! Så cykeln fick följa med hem till mig igen! Tisdagen blev lika så och sen har det liksom blivit så nästan hela veckan! haha =) Men lugn Pernilla, den blåa faran står i tryggt förvar nere i cykelförrådet och den hittar alldeles utmärkt mellan mitt kära hem och jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha jaa o ja har haft ont i rumpan hela veckan pågrund av ivan cykel hahaha ........ men ack vad svårt ja haft i veckan att ta mig upp, speciellt när ja vet att ja har ett allternativ

2009-10-24 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0