ÄNTLIGEN =)

Veckan lider mot sitt slut.  Det har varit en bra vecka tycker jag! Det har dock inte hänt så mkt efter att Tilltugg besöktes i tisdags.

Igår var det fotbollstajm här hemma och Johan o ”Bengt” var här o hälsade på! Jag tänkte att jag nog inte hade så mkt gott hemma att bjuda på men när allt väl var framplockat så var det faktiskt hur mkt som helst. Så mycket att allt inte ens tog slut. =) Bjöd även på hemmagjord marknadskonfekt. Den blev riktigt god!

Massor av grejs!

Idag blev jag väldans glad!! Kära svägerskan Nettan lyckades hitta tåg biljetter till Ystad. Detta utan att man ska bli ruinerad! Så det 13 november far jag och Magnus ner till Ystad för att fixa och dona lite inför nästa sommar. Så det blir ingen visit som går ut på att vi ska hinna runt o träffa hela släkten och vänner och så. Utan det är en fixarhelg. Vi åker hem till Uppsala igen på söndagskvällen då jobbet väntar på måndagen. Men det ”braiga” är att biljetterna gick på 1100:- tur och retur för oss båda två!! Toppen bra =) *Tack Nettan* Äntligen kan jag åka ner o träffa pappa, mamma o Marcus!

Nu blir det kvällsmys med te och en filt i soffan! Ensam mamma söker om 25 min jue =)

 Bamses nya sovstil!!

 Skuttans sovstil!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Halloj, hoppas ni hinner med allt fixand under snabbvisiten i Ystad. Å framförallt att "det" ser bra ut.



Kram Nettan

2009-10-11 @ 20:29:33
URL: http://lalleochnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0