Update till bulorna.

Det ser lite bättre ut men är inte bra. Så idag tog jag mig i kragen och ringde min husläkare och fick en tid där kl 15. Magnus var snäll o kom o hämtade mig o skjutsade mig dit. Som jag misstänkte så är det en allergisk reaktion på de tabletter jag fick för min nacke. Så nu skrev läkarn ut Tavegyl och nå Clarityn liknande tablett. Som ska hjälpa till. Det kan ta 5 dagar innan det är borta eller så har jag otur och det tar 2-3veckor. Håll tummarna för några dagar.

   På väg hem från läkare och apotek så såg vi något som faktiskt är lite underligt. Ni vet sådana där små p-lisor som cyklar runt på stadens gator för att göra folk arga med parkeringsböter?! Vi såg två stycken av deras karaktär som cyklade runt i mörker UTAN LYSE. Tänk vad skoj det vore om en vanlig polis bötfäller dem då de är på väg för att bötfälla en felparkerad bil! Skärpning p-lisor, ha cykellyset på!!!

   Ikväll, närmare sagt klockan 19 är det dags för visning nummer 2 på lägenheten! Bara att hålla tummarna för att det är fler som skriver upp sig som intresserade! Under tiden som det är visning så ka vi husera nere hos grannarna, alltid trevligt att träffa dem =) Förresten, tack Mathias för att du stämde gitarren idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0