Lite synd om mig faktiskt :(

FNATT! Ja det är verkligen rätt ord just nu. Det hela började igår kväll då vi hade trevligt besök av Fia & Oscar =) Det var hockey på menyn för killarna medans jag och Fia kollade på idol i arbetsrummet. Gick fin fint de!! Men så vid halv11 eller vad klockan var så började det klia nåt galet på min armbåge. En konstig bula hade poppat upp. Jaja, tänkte jag och sturntade i det. Men då jag o Magnus sen gick o lade oss så hade jag faktiskt bulor lite här o var på överkroppen o det kliade enormt mkt. Hämtade hydrokortison o smorde med. Sen sov jag så gott!!
   Då jag vaknade vid 11 idag så såg bulorna mkt bättre ut de hade nästan försvunnit helt o jag tänkte; skönt! Men jag hann inte mer än stiga upp så kände jag hur det började klia igen. Nu ser jag ut som en tok. Bulor lite överallt  på kroppen och det kliar så jag blir tokig. Har kommit fram till att det nog är en allergisk reaktion på mina tabletter jag fick till min inflammerade nacke. SUCK, ska något som hjälper mot en grej jämt behöva ha någon konstig biverkning??????

Har iaf varit duktig idag, har putsat fönsterna inför morgondagens o måndags visning av lägenheten! Hejja mig!!

       

Bulor var det här. På höften, armen och knät.



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 17:01:05
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: pernilla

men stackare!!!

2009-11-21 @ 18:38:00
Postat av: paulina

testa clarityn.. det brukar funka på det mesta. funkar när jag får allergiska reaktioner på saker. kanaske värt att testa?? om det nu funkar ihop med medicinen du tar alltså.. kram kram hoppas det löser sig=)

2009-11-23 @ 17:19:26
Postat av: Sara

Tack Paulina! Det är nästan precis det jag gjort :) Var hos läkarn idag och fick Tavegyl utskrivet samt Loratadin som typ är samma sak som clarityn. Bara de att Clarityn var slut på apoteket. Så nu håller vi tummarna att man ska få se ut som vanligt igen. Kram kram

2009-11-23 @ 17:41:23
URL: http://denhärbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0