Lägenheten såld

Första så ska jag ta och erkänna att jag skrev en anning fel i mitt förra inlägg. Jag skrev att utgångspriset på lägenheten var 1.995.000:- men det är väldans mycket fel, det ska vara 8hundratusen mindre. Utgångspriset var 1.195.000. Men nu är det så att lägenheten är såld och papperna skrevs idag....priset för den blev 1.225.000 kronor! Det är helt fantastiskt!!! Så på måndag bär det av till husleerantören för att skriva avtal med dem =) Helt underbart är detta! Ett extra plus idag, var att de som köpt våran lägenhet gärna ville flytta in 11/1-10. Dock kommer de nog inte kunna flytta in från i månadsskiftet januari/februari och vårat hus bör vara klart i februari/mars så då blir det inte så stor skarv!!

Igår så hade jag en toppen mysig eftermiddag/kväll med Pernilla! Vi for ner till stan efter jobbet och ÄNTLIGEN köpte jag mina älskade jeans som jag provat förut! När vi väl var klara nere på stan så kom Pernilla på den brilljanta idén att göra Kräftsoppa till middag. Sagt och gjort, betyg är +++++. Den var fantastiskt god. Fortsättningsvis så färgade Pernilla mitt hår och jag hennes. När det var dags att ha i sån där efterbehandling eller vad det så fint heter så fick min gode vän Pernilla för sig att hon skulle sätta en plastpåse på huvudet för att få bästa effekt av det hela. Förlåt Pernilla med jag måste visa hur snygg du var då =) Både jag och Ivan tyckte att Pernilla blev ganska lik en Conehead...eller, vad säger ni kära läsare??

    
Pernilla                    Coneheads

Håret blev klart och vi gick loss på deras nya wii spel som är super mario! Det var helt galet skoj, då kom även Magnus hem till Pernilla och Ivan. (Han hade jobbat tidigare på kvällen) Men killar tyvärr, jag tycker fortfarande att min och Pernillas kommunikation under spelets gång var bäst!

Nu; Tv-tajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0