Handboll <3

Några dagar har gått sedan senast och jag tycker nog att jag har gjort ganska mycket bra! Varit ute på en lång stavpromenad, jobbat 2 dagar, lämnat blod, pratat med mamma, pratat med pappa, hämtat min cykel hos Pernilla. Ja det var nog det jag har hunnit med sedan i lördags!
   Det är många samtal med mamma och pappa ang nästa sommars stora händelse! Blir ju så att de blir väldigt involverade eftersom jag själv inte bor i Ystad längre. Bara att hoppas att de säger till om de inte orkar. Men jag hoppas att de gör det och att de tycker det är väldigt roligt att få hjälpa!
   Mycket mer än så finns det väl inte att redovisa av tiden som gått sedan senast. Mycket vardagssysslor. Dock har jag varit och lämnat blod och det är viktigt. Fick höra att det är ganska dåligt med blod...så kom igen nu alla nära och kära ta er till er närmsta blodcentral och bli blodgivare. Ni vill väl att det ska finnas blod till er om ni någon gång råkar ut för någon olycka?? (www.geblod.se)

Imorgon är det dags för mig att ta mig till Kamomillens förskola. Detta för att det är ergonomiutbilgning där mellan 8-11. Då den är slut blir det snabba cykeltramp till jobbet för lunch o lite bus med barnen innan det 15.45 är dags för mitt första utvecklingssamtal i karriären. Jag ska medge att det är lite nervöst. Så imorn får ni hålla tummarna för mig att allt flyter på!

Är just nu lite i paradiset! Det är handboll på tv, Kiel – magder. Jag älskar verkligen att se på handboll, det är lycka och avslappning för mig efter en fullspäckad dag. Tur jag har pappa som upplyste mig om att det var handboll på tv ikväll =) *tack tack*

Dags att fortsätta följa handbollen nu.
   Sov gott alla! *zzzzzzz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0