Gillar inte.

Usch o fy vad jag inte gillar det nya influensa vaccinet. Mig personligen har det inte hänt något speciellt eftersom jag inte tagit det och det har jag inga planer på att göra heller. Men det är många barn på förskolan som tagit det och det är därför jag inte gillar det. En biverkning på barn är att de blir lättirriterade och arga. Det stämmer verkligen i torsdags var det nog en av de jobbigaste dagarna någonsin på jobbet. Det var verkligen arga barn hela dagen. *suck* tur att det bara var en torsdag denna veckan så att fredagen kom fort. Fredagen på jobbet var väldans lugn.
   Igår kväll så var Pernilla här hemma. Vi käkade middag både laxpasta och kycklingtacos serverades det eftersom jag inte är så förtjust i tacos och Magnus gillar inte laxpasta. Pernilla däremot hon är en ordentlig tjej och gillar båda delar så hon tog lite av varje =) Sen var det idol på tv och jag byggde Pernillas naglar, de blev faktiskt riktigt fina!!

Tuns har idag fått besök av mig, Magnus och Madde plus ett antal hundra personer till. Det var hur mycket folk som helst där. Magnus sökte efter en vinterjacka och jag ville ha nå ny kjol o finare top. Men inget av det hittade vi utan det blev lite tröjor och annat smått o gott. Ikväll ska det bli lite singstar kväll här hemma och så får vi väl se om det leder till att vi fastnar här hemma eller om vi far en vända till stan. Jag är ganska sugen på en tur på stan för det är verkligen länge sedan jag var ute! Vi får helt enkelt se vad kvällen erbjuder.

Nu önskar jag alla en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0