Dissad för "Kjell"

Jag måste verkligen ha ett nintendo wii! Det är så galet kul. Spelade i typ 3h hemma hos Pernilla och Ivan igår, vi spelade super mario. Fantastiskt skoj. Dock kan man bli ganska sur när det inte går som man vill för det är grymt svårt men klarar man sen en bana så får man genast en adrenalinkick och man orkar med att behöva ta sisådär 10 continues. Haha, eller hur många lyckades vi med igår?!


Fina vännen Pernilla & Jag.

Idag har det verkligen hänt. Jag blev dissad i telefon för att ge plats åt ”Kjell” i tv-såpan Ullared. HAHA! Jag pratade med världens bästa Fian (Halmstad-Fia för er som känner till henne som det, eller Kaj.) och helt plötsligt brast hennes sambo Sebbe ut i världens skratt i bakgrunden. Då började Ullared, såpan på tv5. Så då var det helt enkelt för mig att acceptera läget att hon inte ville prata med mig mer. För hon skulle bannemej se på Ullared. Så Dissad är vad jag blev. Tur att vi ses på lördag =) Det ska verkligen bli underbart, att min Fian kommer på besök!


Jag o bästaste vännen Fian.

Jaha, till helgen är det väl tänkt att man ska börja kalla sig vuxen. Fyller 25 på söndag.
   Jag tror att min födelsehelg kommer bli alldeles underbar. Mamma kommer på fredag och stannar tills på måndag. Ska bli mysigt, hon har lovat att vi ska göra tårta tillsammans. En marängtårta, sådan som jag jämt ville ha när jag var barn. Sen kommer då Fian och hennes Sebbe på lördag och är med och firar mig då! På söndag är det väl tänkt att bjuda in Magnus föräldrar o så på födelsedagsmys =) Kan det bli bättre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0