Detta måste ha varit veckan som gud glömt.

   Det var väl iofs inte så mkt konstigt i måndags mer än att jag skulle börjat arbetsdagen med ett utvecklingssamtal. Men så blev det inte då föräldrarna hade glömt. Istället så var det jag själv som inte mådde nå vidare. Var super trött, huvudvärk, bortdomnade händer och drack o sprang på toaletten mest hela tiden. Jobbade klart för dagen och for hem. Alla mina konstiga symptom blev värre o värre så jag pratade med både mamma och pappa för att tillslut ringa sjukvårdsrådgivningen. De tyckte jag skulle åka till akuten direkt och ta ett sockerprov. Sagt och gjort. *tack Ulrika* Sockret var okej i måndagskväll men de ville ändå att jag skulle komma tillbaka fastande i tisdagsmorse. Säkrast att lyda dem så jag gjorde det. Tillbringade hela tisdagen på Ackis *tack älsklingen och Pernilla för att ni kom o sällskapa med mig*. För att tillslut få veta att det är tjorv i min nacke. Så vila veckan ut och muskelavslappnande tabletter blev domen. Jag har verkligen inte gjort ett dugg vettigt (nästan iaf) sedan i tisdags då jag kom hem från sjukan.

Idag däremot är det lite mer händelserikt. Men ändå väldigt lugnt o vilosamt. Sitter på tåget på väg ner till Lund nu. Där ska mamma komma och hämta oss. Vi hade ju redan bokat biljetterna ner och jag kan ju lika gärna vila o ta det lugnt med nacke o axlar i Ystad som hemma i Uppsala! Ska bli kul att komma ner o träffa familjen lite =) Vet att ikväll då vi kommit fram till Ystad så ska vi mumsa pizza med mamma och imorn är det middag hemma hos pappa, ska få hans spareribs *muuuummmms* Sen på söndag 17.30 är det dags att åka hem igen!

Nu ska jag ta o vila ögonen lite och fortsätta lyssna på ”min” ljudbok. Snälla Pernilla har lånat ut sin ipod till mig med ljudboken Linda som i Lindamordet av Leif G W Persson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0