Tiden springer iväg...

Tiden går så fort....så fort att jag inte hinner med o blogga!!

Helgen som var var en väldigt lugn och skön helg som avslutades med en härlig söndag! Jag och Magnus for ner till kap för att putta lite minigolf =) 2 varv blev det och det var lite konstigt väder. Ena sekunden kom det några regnstänk och nästa sekund var det jätte varmt!! Vi hade det jätte mysigt när vi spelade förutom att jag tappade mitt blodsocker totalt på slutet då det var länge sedan jag hade ätit. Men Magnus var super duktig andra varvet, 59 slag fick han ihop när vi spelade på tävlingshinder!! BRA BRA <3

Måndagen flöt på utan några märkvärdigheter. Började jobba 7.45 igår morse och lämnade inte jobbet från cirka klockan 19. Hade först lärarmöte direkt kl 16 när jag slutade och sedan APT fram till klockan 19. Sen blev det en sväng till Gränby för att handla lite mat.

Idag har det varit en underlig dag. Hänt lite av varje och min fundering är;  hur vuxna människor tänker och fungerar ibland *suck*

Nu är det dags för sängen. Börjar jobba kl 07 imorn.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0