Update från igår...

Restaurangen som jag och Magnus var på igår kväll, Smultron, hade helt fantastisk mat. Jag rekomenderar verkligen alla att gå dit och äta! Fantastiskt mysigt och trevlig personal. Samt det viktigaste av allt så var maten helt underbart god. Efter att vi ätit klart så tog vi oss till Studenternas för att titta på Sirius - AIK. Där mötte vi upp Anna. Efter sisådär 45 minuter började jag faktiskt ångra mig att jag sagt att vi kunde gå o kolla på fotboll. Det var så galet kallt. Men det var bara och bita ihop i andra halvleken också. Sagt och gjort men inte hjälpte det för Sirius förlorade med 0-1.

Idag har det varit firande av förskolans dag samt teckenspråkets dag :o) Så alla barnen fick glass och blev ansiktsmålade samt leka stjärnjakten. Barnen hade jätte skoj! Så det var så lyckat så!!

Kilade från jobbet strax efter klockan 13 idag för att jag skulle till skolan på en föreläsning inför ventilering och registrering av examensarbetet. Det var nåt av det sämsta jag varit på under min utbildning. Den informationen som kom fram där kunde de lika gärna skrivit i nåt massmail eller nåt. Kändes iallafall totalt värdelöst att ha fått en annan att jobba för mig på jobbet så jag kunde fara till skolan. *gahhh* Nåja hem efter skolan och fixade middag då Magnus jobbade i Stockholm idag. När maten var i magen for vi iväg till Duka på Gränby. Detta för att vi hade ett presentkort där och Duka har blivit uppköpt och skall läggas ned. Så var bäst att utnyttja presentkortet!!


En tekanna och två kaffe/te glas blev det för presentkortet!

Nu ikväll är det te (gjort i vår nya tekanna!) och ta det lugnt i soffan! Heldag på jobbet imorgon!!

Puss & Kram vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0