Tankarna flyger till Ystad

Jahopp ytterligare en dag till ända. Varit en vända på skolan, varit hos chefen på förskolan och fixat papper o sånt inför att jag börjar jobba på måndag. Men inte ens de känns riktigt skojigt ju nu :o(

Fick nyligen ett samtal från min mamma. Det var inget positivt samtal men för att ni skall förstå så ska jag förklara lite bakgrund.

När jag var 10 år gammal fick min mammas kollega o hennes man tvillingsöner. Så söta och goa. De växte och jag växte och jag fick börja passa killarna en hel del, jag blev nästan som en liten barnflicka åt dem då mamman jobbade inom sjukvården och hade konstiga tider och föräldrarna hade skiljt sej. Jag passade dem i havet hela sommrarna när vi var på stranden (en av grabbarna gick redan som väldigt liten så långt ut i vattnet att de gick över på näsan på honom, för att han skulle till mig, den andra var mer försiktig) De åkte till och med med mig i min bil på studenten! De satt där och sjöng tillsammans med mig. Ohh "mina" goa små tvillingar. Grabbarna är nu tonåringar och jaghar knappt träffat dem sedan jag flyttade från Ystad. Men det gjorde så ont i hjärtat när mamma ringde och berättade att deras pappa gått bort 52 år gammal. Det är så himla tragiskt, alla barn har rätt att ha sina föräldrar länge i livet. Så alla mina tankar till er killar o er mamma. KRAAAAAAAM

Det får vara allt för idag,

Gör det du vill idag, imorgon kan det vara för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0