Sista lediga vardagen...

Igår blev det inge bloggande, kände att det mitt inlägg om våra vänner i Ystad skulle få vara överst en dag till.

Hände inte super mycket igår, jag och tre klubbkamrater var i Sundbyberg och tränade mini inför helgens tävling. Det kändes faktiskt helt okej! Men det viktigaste av allt var väl ändå att det var himlarns skojsigt =)
   Sen igår kväll så kom Magnus kompis Johan hit och det var hockey tajm!! Sverige vann. Men det kunde ju kvitta idag då de verkligen fick storstryk av Kanada. Svenskarna hängde ju inte med ett dugg. De borde lära sig powerplay av transatlanterna som det var någon filur på radion som sa.

Idag fredag så har jag varit hos Elina och hälsat på henne och Oskar :) Var en mysig dag ute på deras gård. Fika och solsken är aldrig fel!! Fick ju även tänka lite på att det var min sista lediga vardag innan jag börjar jobba. För på mådag börjar mitt vuxenliv. Då börjar min karriär som förskollärare på Kristallens förskola. Jag ser så himla mycket fram emot det, personalen där är trevliga och snälla så det kan säkert bara bli lyckat!!
   Kvällen idag bjöd på mat på Svensson Taverna. Vi hade födelsedagsmiddag där för Madde som fyllde år igår, Hipp hipp hurra!!!!! Det var smarrig mat =) Sen for vi hem och tittade på hockeyn, nu borde jag dock sova, är mini på schemat i helgen. Tävling på söndag!! *hejja mig* Så inget regn i helgen är min beställning.

Men nu ropar kudden på mig.....Natti natti allihop!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0