Relax-mode påkopplat!

Ytterligare en dag till ända (nästan) och det har varit full rulle hela dagen. Först jobbade jag mellan 8-14 men kollegorna var snälla så de skickade hem mig ett par minuter efter halv två. När jag kom hem blev det två knäckisar till mellanmål för att sedan fara ner på stan och ta en fika med "Kattis" =) Det är precis lika trevlig som vanligt att träffa henne! Vi kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord i en evighet. Idag blev det kurrandet i magen som blev för påtryckande och som fick avgöra när det var dags att bryta upp för att fara hem och äta middag! Men tack för en trevlig eftermiddag fina vännen <3

Ikväll blir det lugnt! Jag och soffan ska ha en dejt! Först ska vi dejta Ugly Betty och efter det Eurovision song contest semifinal 1, där Sverige deltar. Hejja hejja Malena Ernman! Sen är det bara sova på schemat. Börjar jobba klockan 7 imorgonbitti....och alla som känner mig vet ju att tidiga mornar inte är min speciallité. Men det ska säkert gå fint! Får ta en liten tupplur när jag kommer hem från jobbet imorn eftermiddag.

Ska nog faktiskt ta och ringa pappa! Var någon gång i förra veckan som jag pratade med honom. Har ju faktiskt pratat med mamma idag.

Glömde lägga in en bild igår....Jag och Magnus var och köpte en så söt kruka som vi ska plantera något fint i och ställa på balkongen!! Är det inte en söt kruka?



Hej svejs i lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0