Lunch på stan & ESC

Bästa lunchen på länge idag :o) Träffade underbara Anna idag och lunchade med henne! Anna har jag läst större delen av min utbildning med, dock tog hon examen förra sommaren!!! Jag har ju blivit försenad med den saken eftersom jag var sjukskriven i nästan ett år. Men om 21 dagar har även jag min examen =) Återigen tack för lunchen Anna, det var så himla mysigt att träffas! Får bli oftare i sommar när du tänkt dig hänga en del i Uppsala.

Under eftermiddagen gjorde jag inste speciellt mkt. Var hemma och tog det lugnt Nu ikväll har vi Johan på besök och vi tittar på ESC, är en väldans massa underliga bidrag men vissa är ju faktiskt helt okej! Fast jag håller inte med om att Norge ska vinna som läsarna på Aftonbladet tycker. Fast jag vet inte riktigt vilken jag tycker ska vinna heller....jag gillar Turkiets låt ganska mkt och Islands. Vi får väl se! Jag tror iallafall att Malena Ernman kommer top 10.

Morsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0