Lite redigering...

Jaha!! Min bästaste bästa vän Sofia (Kaj) kom med det briljanta (tror jag hon tycker) förslaget att döpa om min blogg till Börje. Men det är ju liksom bara hon som säger det, så det är nu mer en kombination i namnet på min blogg; Flugis = ett fång bangolfare och vissa andra vänner kallar mig för det, Börje = Sofias alias på mig. Så Flugis|Börje är nya namnet på bloggen =)

Till det hela hör ju att både jag och Sofia är från Ystad och brukar säga Hallå Kaj, Hallå Börje till varandra när vi hörs!


Kaj & Börje!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hade du verkligen ingen annan bild?! =) shit .. jaja, den är ju en klassiker, eller har blivit =) och idén var jäkligt briljant, som alla mina idéer =) haha ... love// Kaj!

2009-05-12 @ 23:07:08
Postat av: Camilla Broström

Ler med hela ansiktet - Vilken utstrålning ni har, Kaj och Börje! =)



Bamsekram till dig Sara och ha nu en fortsatt riktigt bra och vuxlig vecka!



Du finns i mina tankar.



Camilla

2009-05-13 @ 05:47:22
URL: http://sessrummner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0