Kärlek <3

Idag var det inte helt enkelt att stiga upp, skulle vara på förskolan senast strax innan 7 eftersom första barnet kommer just klockan 7. Men ur sängen kom jag och jag var i tid på förskolan :o) Slutade jobba klockan 14 idag! Så nu ligger jag på soffan o slappar och hämtar ny energi!

När jag kom hem fick jag en super överraskning! En super fin ros, en liten miranda-nalle samt halsband och örhängen fick jag av min älskling!! Han är ju världens bästa som bara får för sig att överraska en sådär en onsdag när man kommer hem från jobbet!! Och ikväll ska vi ut o äta på Smultron i stan och sen gå o kika på Sirius på studenternas =)

 
Min ros, mina smycken och nallen!! Bamse ville lukta på blomman!!



Smyckena o nallen! Smyckena kommer bli perfekta till min examensklänning!!

Tack än en gång älskling, Älskar dig!! <3

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Åh men herre guuuuud vilken gullig och omtänksam kille du har skaffat dig!!! Det är du värd!

2009-05-13 @ 19:48:14
Postat av: Anonym

åh vad fin han är, blir helt rörd

2009-05-13 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0