En fantastiskt rolig dag!!!

Jahapp dagen i sundbyberg är slut och jag har verkligen haft skitskoj =)

Innan spelet kom igång så stod jag och pratade med min kära kamrat Bengt från Sundsvall. Mitt i allt blev vi avbrutna i vårt samtal av en annan spelare som skulle säga hejdå till Bengt då denna skulle fara hem. Spelaren som avbröt var noga med att förklara att den skulle till sin bror på förlovningsmiddag. Genast fick nog både jag och Bengt en rynka i pannan. Om någon i ens familj förlovar sig så borde det väl vara de två som skall ha en mysig middag och inte hela familjen?? Samt om det nu ska vara familjemiddag borde väl det nyförlovade paret bli bjudna på middag av sina nära? Jaja, detta var iaf mina och Bengts åsikter. Vi tyckte det var lite knas att övriga familjemedlemar skulle hem och "störa" hos det nyförlovade paret.

Spelet satte fart och det gick ju inte riktigt som planerat!! Men det var väldans kul och det känns i kroppen som att det kan bli mycket bättre resultat än vad det blev idag! Dock vann jag en intern tävling mot en annan kär bangolfvän, Patrik. Där är ett "hörn" på anläggningen med tre skapligt svåra banor. En uppfångare, ett fönster och en möllbergare. Första varvet hade jag 7, 7, 1 på de tre banorna!! När jag berättade detta för Patrik var han så snäll och sa att han skulle göra sitt bästa för att bli bättre än mig där!! Så när han kom dit så stod jag utanför staketet och kollade. Tyvärr fick jag se mig slagen första varvet. Men varv två kom och jag kämpade tappert. Detta varvet blev det 2, 2, 1. Ett super resultat enligt mig själv på de tre banorna :o) Patrik kom dit och fick inte 2, 2, 1 iallafall! Så han fick faktiskt tjejdäng :oP
   Men snäll som jag är *himlar med ögonen* så gav jag honom en ärlig chans till revansch. Han fick välja tre banor på vår anläggning här i Uppsala som vi ska fortsätta vår interna kamp på. Är nämligen tävling den 31/5 här i Uppsala. De tre banorna som Patrik valde är, Rännan, målvakten och spången. Rännan och målvakten känns okej, men spången känns mindre bra för jag är så kass där. Resultaten kommer den 31 maj =)

Tror faktiskt de bor lite monster i min golfväska också.....måste försöka jaga bort dem på något sätt. Skall bara komma på hur...... :oS

När jag kom hem ikväll ca 20.15 så stod middagen på bordet!!! Så maten är i magen och man har duschat!! Nu blir det till att softa lite innan det är dags o sova. Ska ju upp 6.45 imorn för att ta mig till jobbet :o)

Puss o Kram alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0