Effektivitet till max idag!

Jaha det var ju inte alla människor i vårt land som var lediga idag trots att det varit klämdag. Vissa fick ju jobba och jag och mina kollegor var några av dem! Även min bror var en av de personer som jobbade idag, pratade med honom imorse när jag var på väg till jobbet och då var det så lugnt och skönt på vägarna (Han jobbar på posten distrubution) Men när jag sedan hörde av honom ikväll så hade det faktiskt varit mkt att köra ut när han hade kommit upp till Älmhult. Stackars bror som behövde köra lastbil i 14h idag.
   Åter till mitt eget jobb. Jag, Pernilla & Kajsa var på jobbet idag! Kajsa var super duktig som blev klar med alla sina papper inför utvecklingssamtalen som hon snart skall ha. Detta fixade hon medans jag och Pernilla agerade den nya städduon, vi skulle passa perfekt som nya städduon i "Rent Hus" eller varför inte "Ren Förskola"?! Vi började ta tag i grovhallen, där barnens galonkläder och vår tvättmaskin o lite annat smått o gott finns. Vi dammsög och torkade till och med ur torkskåpen. Det är ambitiöst =) Efter detta blev det en tur till Ica för att Pernilla behövde handla nå lunch, då passade vi även på att införskaffa lite dip så vi kunde gotta oss med lite grönsaker o dip på jobbet så här en fredag då vi inte hade några barn. *mums mums* blev det. Fortsatt gick vi loss i "ritrummet", det tog kort sagt sin lilla tid. Men ojoj vad flitiga vi var alla tre idag! O nu är det verkligen kanonfint på förskolan :o) Och ska jag vara riktigt ärlig så var det riktigt mysigt att fixa fint på förskolan!! Hoppas Maria också tycker det när hon kommer tillbaka till jobbet på måndag! Hon var ledig idag eftersom det var klämdag och umgicks med sina barn!!!

Vi lämnade jobbet ca klockan 16. Då kom Magnus o hämtade mig för vi skulle skicka lite stolar på tippen som skulle kastas från jobbet. Sagt och gjort o sen begav vi oss till Gränby för att handla lite så vi kunde fixa kycklingpaj till middag!! På Gränby köpte vi även en ny ryggsäck :) Ikväll har det varit ganska lugnt...spelat lite buzz o tennis på "vårt" (läs: Magnus) nya PS3.
   Imorn o på söndag får vi väl se vad som händer. Jag har inga planer alls.....

Natti natti gott folk =)

Kommentarer
Postat av: Kaj

jag jobbade också igår! =) kram!

2009-05-23 @ 15:56:39
Postat av: syrran

hej hopp!!!!!! Ni var superduktiga alla tre och fint blev det

2009-05-26 @ 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0