4 veckor...

Tänk vad tiden går fort! Tyckte det var nyss som jag sms:ade Sanna & Martin grattis till deras nyfödde lilla son. Men icke, imorgon är han 1 månad gammal och har fått namnet Leon =) Han är så fantastiskt söt och väldans snäll. Jag, Sanna och Leon var och fika idag på Brantingsfiket!! Ett lite lagom lugnt fik när man har en så liten bebis med sig!! Han var så tyst och snäll så, han sa bara ifrån när han var hungrig. Vi satt på fiket i lite mer än två timmar och han var såååå snäll! Leon fick även en liten present av mig;  Denna söta sommardräkt fick han!! Efter dessa två timmarna tänkte Sanna att hon kunde förena nytta med nöje så hon skulle promenixa med mig hem och sen vände hon om och promenerade hem till sig igen, men tji fick vi efter en liten bit. Det började tokregna. Så jag promenixa hem och Sanna o Leon promenerade hem till sig =) Tack för en toppen trevlig dag, Sanna & Leon!!



Söta Leon!! mätt och belåten efter att nyss ha fått mat!! (Ovan)
Och sover gott i vagnen medans regnet öser ner!! (Nedan)



Sedan jag kommit hem har jag inte fått mycket vettigt gjort. Mest bara tagit det lugnt och slappat!!!

Dock pratat med en vän på msn som jag inte hört av på år...vet inte ens hur länge sedan det är exakt. Vi gick iaf i samma klass från årskurs 1 till och med årskurs 9 så var riktigt skoj att höra av dig Annica!!!

Men nu måste jag ta o läsa igenom mitt exjobb, på onsdag lämnar jag in det!!!

Tjingelong!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken liten stjärna :D

2009-05-04 @ 19:16:16
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0