1 Maj = Ledigt!!

Jaha så var valborg över för 2009. Känns himlans skönt. Det kändes som att det var lagom struligt en vecka innan och inte var det mindre strul igår kändes det som. Nä jag skulle nog ha gjort som jag sa för typ en vecka sedan, stannat hemma - dragit täcket över huvudet - sovit bort hela valborg =) Nåja, man får vara glad åt de lilla!! Fick träffa Lina, Madde & Jonas på kvällen som är trevliga filurer och fick ju vara med Magnus hela dagen!!!

Idag skiner solen o temperaturen verkar vara ungefär som igår. Alltså en hälig solig dag som bör tillbringas utomhus! Men det finns inga planer för dagen än, för väl höra vad Magnus säger när han tagit sig ur sängen! Min söta Magnus tycker om att sova ut när han är ledig. dock somnade jag typ 1,5h innan honom inatt så jag kunde heller inte sova lika länge som honom!
   Kanske ska föreslå o fara en vända till landet och lämna foton! Magnus syster är där med sin familj så då skulle de också få sina foton hem! Fick nämligen alla våra kort igår som vi framkallade tidigare i veckan!!!! jätte fina var de =)

Pratade med mamma i tele igår, hon hade träffat på hur många gamla kändisar till familjen som helst som hälsade till mig!!! Bockar o bugar!! Jag mår fint här uppe i Uppsala!!

Nu ska jag ta o plocka fram frukost och njuta av solen.

Kraaaaam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0