Skuttan & Bamse <3

Skuttan och Bamse är enligt mig världens bästa katter!!! För er som inte vet är de av rasen Helig Birma, Skuttan blir 4 år gammal i Maj och Bamse blev 3 år i Januari. Idag bjuder jag på lite klassiska bilder för de båda!!!



Bamse ligger o sover!!! Han är en katt som är helnöjd bara han får ligga nära eller vara i närheten av där man är! (Bilden tagen med Sepia-effekt)



Skuttan är kissen som gärna ska hjälpa till!! Här ville hon gärna hjälpa mig att hitta en bra burk att lägga pålägg i!


I övrigt har detta varit en ganska lugn och skön helg! Fia & Oscar var här i fredags kväll. Oscar och Magnus kollade på Leksand - Södertäjle medans jag och Fia kollade på Let's dance i arbetsrummet! En lagom fredag faktiskt! Igår, lördag så var jag en vända på stan och tog en fika med Erika och hämtade mina stövlar som varit inlämnade för omklackning. Sedan hem och lagade flygande jacob. Kvällen bestod av melodifestivaltittande med älsklingen och Madde samt en salig massa godis o jordnötsringar =)

Idag är det söndag och det har blivit lite plugg, rensa avlopp och lite små pysslande! Ska iväg om cirka en timme, ska till Fia & Oscar för killarna ska återigen se på hockey! Jag & Fia tar oss säkert en kopp te eller något och snackar lite strunt :P

Måste ta o bjuda på en bild till av Bamse där han ser ut som en livsfarlig katt :oS

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej hopp, vilket fint kök ni har. Kan man inte få lite fler bilder från lägenheten? fröken nyfiken



Tycker Bamse ser lite utomjordisk ut på den där bilden ryser ... ;)



Kram Svägerskan

2009-03-21 @ 07:00:17
URL: http://lallenochettan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Absolut :) ska få tummarna loss o fotografera lite från lägenheten!!!! Kramellikram

2009-03-21 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0