Plugg och "hockeyhulliganer".

Jaha så var det åter söndag kväll och det är dags att börja tänka på kommande vecka. En ny vecka med 5 dagars praktik, skriva PM:et till mitt ex-jobb och så har jag en plan om att skriva ett CV en kväll också! Problemet e ju bara att jag brukar vara så trött på kvällarna nu när man är på praktik,men det löser sig säkert!!!

Idag har det varit en helt fantastisk dag :) Solen har lyst från en ljusblå himmel och ändå har jag bara varit en vända på ica i det fina vädret. I övrigt har jag varit hemma och pluggat, skrivit trippelloggar och gjort upp ett schema över när jag verkligen ska göra mina observationer till mitt examens-arbete. Så har varit en bra dag pluggmässigt!! Samtidigt har jag haft två små hulliganer i soffan *hihi* Magnus och Oscar har suttit och kollat på play off hockey. Växjö - Troja/Ljungby på tv och så hade de Almtuna - Mora på Magnus dator på soffbordet. HAHA snacka om hockey tokar!!! O som om inte de räckte tog de fram nintentot och spelade hockey på de i period pauserna. Hulliganer är fel ord om dem om man tar ordet för vad det betyder, men de har varit snälla hockeyhulliganer! Har mest varit lite vrål här o var under hela eftermiddagen =) Men det är fantastiskt kul att de umgås!!! Är jag och Oscars sambo Fia som känner varandra från början. Vi har nästan på läst hela vår universitetsutbildning tillsammans. Tyvärr är Fia på sin praktik i Västerås nu så vi inte kan ses så mkt just under denna perioden men vi fixar igen det när du är tillbaks hemma i Uppsala tjejej, under tiden tar killarna hand om den bravaden istället*hihi*


Här jublar Oscars lag över att det blivit mål och Magnus målvakt är ganska upprörd ser det ut som :oP

Nu får det bli en avkopplande kväll och hämta ihop lite krafter inför veckan!!!!!

Kram på er alla vänner och stressa inte i onödan i veckan!!!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Bra bildval Sara!! Du får ha träningsläger med Magnus så att han bjuder upp till bättre motstånd nästa gång :D

2009-03-03 @ 02:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0