Mamma - dotter helg.

Först och främst så skickar jag ett super stort GRATTIS till Elina & Jimmy som idag blivit föräldrar till en liten pojke, lill-killen skulle tittat ut förra tisdagen men han väntade tills idag när det var strålande solsken ute!!! Förlossningen hade gått bra och hela familjen mår fint!!!! Stora kramar till er alla tre :o)

Idag har det varit en riktig fika-dag, började med att träffa första vännen redan halv1 istället för 14, vi satt på storken och gottade oss till ca 14.45 =) Mycket trevligt prat och en hel del goda skratt. Vi bestämde att vi ska ha kladdkaka med jordgubbar på till midsommar, hihi!!!!
   Mellan mina dejter med mina fina vänner så strosa jag runt lite på staden, köpte en cykelpump (som visade sig inte passa när jag kom hem *suck*), köpte ett par nya fingervantar då jag gav Magnus mina andra när han skulle på bandy en dag och tillslut så sprang jag mer eller mindre på två tröjor som jag inte kunde motstå! 49:-/styck kostade de bara!! Är ju som hittat! Precis sådana fynd man gillar när man jobbar som förskollärare, för då gör det inget om det skulle bli nå fläckar som inte går bort eller nåt. Man vet ju liksom att man inte lagt ner en förmögenhet på dem.


Mina fynd! Riktigt nöjd med dem faktiskt!!

Jahopp min shoppingtur tog slut och jag träffade fantastiska vännen, hon är en så fantastik person! Hon kämpar så tappert med allt här i livet att jag imponeras av henne!! Hon sprider så mycket glädje och blir verkligen äkta glad om man berättar något roligt som hänt en själv. Massor av kärlek ♥ till dig vännen. Du är helt underbar. Vi får ta en ny mysig fika eller hitta på nåt annat snart!

Imorn kommer mamma Klarin. Hon landar på Arlanda 15.05 så då är det tänkt att jag och Magnus ska infinna oss där och hämta henne. Sen får vi väl se om vi orkar hitta på nåt imorn eftermiddag (mamma jobbar inatt) tar kanske en liten promenix och sen en lugn kväll i soffan! På lördag ska vi åka eckerölinjen och på söndag är det middag hos Magnus föräldrar! Blir förhoppningsvis en trevlig helg =)

Adjöken

Kommentarer
Postat av: mi

Massor av kärlek till dig!

2009-03-28 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0