Lite av varje idag...

Ytterligare en dag på skolan är över. Och den var lika givande som vanligt...Det vill säga inte alls. Hade seminarium idag där vi skulle lämna in alla våra uppgifter vi gjort under praktiken och diskutera kring dem. DEt flummiga är att det inte var min lärare som gjort diskussionsuppgifterna så hon visste knappt vad vi skulle göra...så de slutade med att jag och 2 kompisar körde diskussionen som vi ville o när hon kom o lyssnade på oss så tog jag fram mitt skånska temprament och förklarade varför vi gjorde som vi gjorde. Det lät inte helt uppskattat men sen när vi hade återsamling i klassrummet visade det sig att det var fler grupper som hade satt sig emot den metod som var tänkt. I like. Jag tycker om när folk vågar säga emot lite.... :oP

Efter skolan var det dags och åka till nya jobbet på våffelmingel! Jag skulle bli presenterad för föräldrarna. Det gick fin fint och alla tyckte det ska bli kul att jag börjar och de hälsade mig så välkomna =) Så inför starten där den 11 maj så känns allt toppen!

Har ju faktiskt varit lite duktig idag också....ringde min kontaktperson (eller vad det kallas) på ätstörningsenheten idag. Jag skulle ju varit där på återbesök för typ 7veckor sedan eller nåt när jag blev magsjuk. Så jag var ju aldrig där o efter de ha jag helt glömt bort o ringa....men idag fick jag tag i henne och jag fick glädjande berätta om hur bra jag mår och att jag fått jobb o hela versen!! Var riktigt kul att få ringa o berätta något så positivt. Samtidigt sa hon att jag självklart får ringa när jag vill om jag vill fråga något eller så....hihi och om det händer något mer kul i livet så ville hon så gärna att jag skulle ringa och berätta de! Man får ju en speciell relation efter att ha varit i behandlingen i 9 månader med samma kontaktperson. Hon känner ju mig så väl. En stor varm kram till dig.

Nu är det lite relaxing i soffan innan det om 20 minuter är säsongsstart av "fråga Olle" haha jag gillar de programmet, de e ju lite nostalgi över o titta på de.

Adjöken


Kommentarer
Postat av: ny kollega ett litet tag iaf.

Välkommen!!!!!!!!!



Vi ses den 11 maj.



Lycka till med det sista arbetet i skolan.



Maria

2009-03-27 @ 23:03:18
Postat av: Sara

Tack tack, snälla Maria :)



Allt flyter på fint med arbetet!!

2009-03-27 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0