Let's dance 2009 är snart över.

Fredagskvällen är här, Magnus är i solna och har kollat på basket. Första kvartsfinalen mot Solna. Tyvärr så förlorade Uppsalas killar idag med 85 - 71. Men dom kommer igen på tisdag när det är hemmamatch i fyrishov!!! Då kommer dom krossa solna. Nåja, Magnus kommer väl hem någon gång! Tror de skulle en sväng om på stan när de kom tillbaka till Uppsala o ta en öl eller två :o)

Jag och mamma har bara varit hemma! Vi lagade lövbiff, pommes o bearnaisesås som vi käkade till middag! Sen har vi bara suttit o degat i soffan med let's dance på tv!! Jag hejar faktiskt på Magnus Samuelsson, detta för att han är en enorm kroppshydda som han graciöst ska ta runt på ett dansgolv och han hade väl i princip aldrig tagit ett danssteg i hela sitt liv. Detta medans han har Laila Bagge som finalmotståndare, visst hon är verkligen super duktig på att dansa. Men hon hade ju dansat lite innan programet började samt att hon jobbar med musik och därför har taktkänslan inom sig. Så hn har gjort det bra men jag tycker Magnus fått göra ännu mera för att bli så bra som han blivit!!! Vi får väl se...det avgörs om cirka tjugofem minuter.

Imorn ska det bli en tur med eckerölinjen på dagen(jag, mamma, Magnus och Johan) och fotboll imorn kväll! Är ju Sverige - Portugal imorn kväll kl 21.30 på tv6 =)

Examensarbetet är på G, nästan helt klar med mitt PM nu! Så på tisdag kommer jag att skicka in det, weeepee!!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0