Jobb!!

Jaaa!!! Weeee!!! Så glad man kan bli av att få ett jobb :o) Jag är helt överlycklig och lika sprallig som ett barn är på julafton när de får öppna sina julklappar!!! Fick idag veta att jag har jobb från den dagen jag lämnar in mitt examens-arbete. Jobb på kristallens förskola för förskollärare =) Helt underbart!!!

Idag har jag bakat nya pollymuffins och de blev verkligen super goda! Ska ta med dem till personalrummet imorn på förskolan tänkte jag :o) Är ju trots allt lill-lördag så tänkte att det kan vara smarrigt med en liten muffins till alla i personalen när man har sin sköna rast o kopplar av lite!

Just nu sitter jag hemma ensam, Magnus är i Mora och rapporterar hockey. Så han kommer väl hem i natt någon gång när jag sover.

Men vad gör de! Inget kan förstöra mitt humör, jag har ju fått jobb som väntar på mig när jag är klar med min utbildning!!


Kommentarer
Postat av: Karro

Men GRATTIS kära du :D Gud vad roligt för dig!

2009-03-03 @ 21:00:11
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com
Postat av: Sofia

GRATTIS!!! är det den skolan du är på nu?? kram!

2009-03-03 @ 23:11:37
Postat av: Camilla Broström

Stort, stort GRATTIS finatse vännen!!!



Gud, vad glad jag är för din skull!



Du är så mycket VÄRD alla dessa stora framgångar, all lycksalighet och ALLT det som händer i ditt liv nu!



Massa kramar från Camilla

2009-03-04 @ 06:01:44
URL: http://www.sessrummner.se
Postat av: Nettan

Stor grattis igen vännen, det förtjänar du verkligen. Kram kram

2009-03-04 @ 20:59:36
URL: http://lallenochettan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Tack tack kära vänner =)

2009-03-06 @ 17:41:49
Postat av: Andrea

Grattis grattis GRATTIS! Oj vad roligt, sitter här och bara ler å dina vägnar. Vad skönt det måste kännas att veta att du har ditt på det torra när du är klar?! Återigen, grattis!

2009-03-09 @ 15:25:29
URL: http://medsolskeniblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0