It's over.

Ja då var den stora dagen D här. Praktiken är över och det känns verkligen jobbigt. Blev lite tårar som föll ned för kinderna idag, så jobbigt var det. Först i morse när flera stycken kom och frågade om det var min sista dag idag, sedan blev jag alldeles rörd vid lunchen....Då blev jag "avtackad" eller vad man ska kalla det av alla barn och personalen. Jag fick en fin present, en bok som heter; barns tankar om kärlek. Samt ett fint kort med alla barnens namn på och lite text. Nästa händelse som gjorde mig väldigt rörd var när jag stod ute o vaggade tre barn till sömns, då kom en pappa till ett av barnen på "min" avdelning och knackade på rutan. Så jag gick in och trodde att han var där för att hämta sin dotter. Men tji fick jag, då hade denna fantastiska pappa varit och köpt en tårta åt mig o övriga personalen på avdelningen. Den tyckte han vi skulle ha så vi kunde fika lite tillsammans innan jag lämnade förskolan, och så önskade han mig lycka till med examensarbetet. Vilka underbara personer jag haft runt mig i drygt tio veckor. Det är ju inte konstigt att jag kommer sakna alla, personal, barn och föräldrar. SAKNAR ER REDAN.

När jag kommit hem idag så for jag och Magnus iväg och handlade födelsedagspresent till mamma!!! Hehe mer än så kan jag tyvärr inte avslöja eftersom jag vet att hon läser i bloggen då o då :oP Jag lovar att avslöja vad det är hon fått när hon öppnat :) Men mamma kommer upp hit till Uppsala på fredag och stannar till måndag! Så lite äventyr i helgen med mammsen kommer det att bli :o)
   Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt...och ska fortsätta med det tills det är dags att nanna. Men nu ska jag mumsa lite morötter med dip som min älskling gjort iordning <3

Massor av kärlek till alla på förskolan där jag gjort min praktik, ni har varit underbara hela högen!!!

Imorn ska jag till skolan mellan 13 - 16, känns ju jätte knasigt. Och efter det ska jag på våffelmingel på nya jobbet. Chefen ville att jag skulle komma dit så hon kunde presentera mig!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0