Inte vän med denna veckan :o(

Börjar med att rapportera att allt gick bra hos tandläkarn idag!! Som vanligt är hon en väldigt försiktig tandläkare =)

Ikväll har jag o Magnus varit hos Fia & Oskar. Killarna skulle se på hockey, Leksand - Växjö, Leksand vann! Dock vann inte västerås ikväll så som jag förstått det ser det väl ändå mörkt ut för Leksand att ta sig upp till elitserien..men vi får väl se, några matcher kvr innan kvalserien är slut. Det blev en mkt trevlig fika kväll, Fia bakade nå smarriga kanelskorpor med lite improvisation i receptet och en stor kanna te till det, kanoners =)

 Skorpor, te o temuggen =)

Tyvärr har mitt strålande humör gått o gömt sig, vet inte om det stannade kvar ute i bilen eller nåt.
   Imorn hade jag två olika ting på schemat, såklart på samma tid. Årsmöte med golfen eller basket att välja mellan. Årsmöte är inte speciellt lockande...men basket är skoj! Men ändå hade jag inte helt lätt o bestämma mig. Jag vet inte varför...nåja nu är det för sent för o se basket, sambon fick ett sms ikväll om att det bara finns ståplatser kvar. Han har alltid sittplats pga att han är hedersmedlem eller vad det kan tänkas ha för benämning!! Så jag får strunta i basketen, inge kul att stå själv. O jag kan ju förstå sambon att han inte vill stå högst upp o titta, grabbarna är ju som en del av hans liv...han har ju jobbat i klubben i 10 år. Men det känns så himla trist. Jag hade verkligen velat se matchen...men som vanligt har man bara sig själv att skylla i en sådan här situation. Imorn, onsdag, torsdag o fredag har sambon fullt upp på kvällarna. (Inte lätt alltid att ha en journalist till sambo) Så blir en ensam vecka. Lite tråkigt men jag vet ju vad sport o hans jobb betyder för honom. Så jag blir inte alls arg eller nåt....men kan ju inte förneka att de e lite trist att sitta själv 4 kvällar i rad. Nåja, bara o bita ihop...kan kramas med katterna o man kan ju alltid skriva på sitt examensarbete. Men nu ska jag ta o sluta skriva tror jag....är inte alls på toppen av mitt humör. Är helt enkelt inte vän med denna veckan. Vill bara dra täcket över huvudet o försvinna.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0