Fjärilar i magen.

Usch o fy vad jag verkligen avskyr att gå till tandläkarn. Kunde inte somna igår kväll för att jag blir så nervös av o veta att jag skall till tandläkarn. Har typ inte fått nå gjort på mitt exjobb för att jag inte kan koncentrera mig. hoppas verkligen jag kan få lite gjort när jag kommer hem från tandläkarn!!! Men mitt i allt så fick iallafall Magnus en väldigt välstädad och organiserad garbderob!!! Jag var tvungen att hitta på nåt o göra för o tänka på annat än tandläkaren så jag fixade i hans garderob, såå fint är det i den nu =)

Så fint så!!

Men nu måste jag verkligen ta o göra mig iordning för o kila iväg, tänkte promenera dit så ska traska hemifrån om ca 40minuter.

Alla nära o icke nära vänner tänk på mig en sväng sådär runt halv1, när jag ligger där i tandläkarstolen och har ont i magen o allt vad det brukar vara.

byebye

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hoppas att tandläkaren var snäll mot dig. Ta hand om dig, och om tänderna :)

2009-03-30 @ 21:37:13
URL: http://medsolskeniblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0