Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Lördagskväll är det nu och cirka 20 minuter kvar innan andra chansen i melodifestivalen ska börja! blir en lugn hemmakväll i soffan och se på det ikväll, samt mumsa lite varma mackor till kvällsmål och sen så finns det chips och dip när man känner för att mumsa i sig det =)

Veckan som var har ju varit alldeles strålande! Är ju inget som kan förstöra ens humör när man fått jobb på ett ställe där man stortrivs!!! Så efter tisdag så bara for dagarna iväg på praktiken som snart är mitt jobb. Igår var det fredag och jag kom hem o slängde mig på sängen en stund för att vila lite. Var nämligen middag hos Fia och Oscar igår kväll på schemat!!! Meningen var att vi skulle haft den här middagen för några veckor sedan men det var då jag låg sjuk så vi har skjutit på det fram tills igår då det äntligen blev av!!!
   Jag såg verkligen fram emot middagen! De skulle laga egen kinamat! Passar ju mig perfekt då jag verkligen älskar kinamat!!!! Då till maten, det var en hel massa olika rätter som fina vännerna hade stått och grejat ihop och det var verkligen kanongott. Det gjorde ni super bra, eller ja förlåt Oscar men jag tror väl att det var Fia som hade gjort det mesta så gumman du gjorde det toppen!! Glömde tyvärr ta någon bild på all smarrig mat men ni kära läsare får fantisera om super smaskig kinamat!! Jag och Fia körde på med vin till maten och killarna drack öl.
   Kvällen fortsatte! vi drack vin och hade super trevligt. Jag och Fia fick nå nostalgii tjong för oss! Satt och lyssnade på en massa låtar som man hörde när man var på skoldisco i mellanstadiet typ! allt från backstreetboys till rednex och dr.Alban. Hihi det var jätte skoj ju!! Under tiden satt killarna (som tidigare fått benämningen hockeyhulliganer i min blogg) och spelade hockey på nintendo 8bitars och de var precis lika galna och tokiga som det var förra helgen =) De sa hela tiden att de skulle köra bäst av 3 och sen blev det bäst av 5. Jaja, tänkte väl vi tjejer! Idag fick jag dock veta av Magnus att de hade startat om flera flera gånger så de spelade inte alls 3 eller 5 matcher, de spelade massor!! Men vad gör det, skoj hade vi ändå.
   Funderingarna började komma på om vi skulle dra till BJ på stan och dansa loss lite! men vi fick aldrig något riktigt bra svar av grabbsen så tillslut sa Fia, antingen åker vi nu eller så öppnar vi en ny flaska vin! Sagt och gjort det blev det sistnämnda! Eller ja nästan det blev en 7,0 cider!

En super rolig kväll avslutades med pizza på Johannes grillen (eller vad den heter). Sen hemfärd och SOOOOOOVA!!!

Nedan lite bilder från en kanon rolig kväll som jag trodde skulle vara lugn o kanske ett glas vin eller två till maten! Men men, det blir ju inte alltid som man tänkt sig! =) Det blev ju så himlans skojigt!


Oscar och Magnus tog hockeyspelet på fullaste allvar!!


Två glada o Goa tjejer! Du är underbar gumman :)


Oscar gillade sina tofflor! De fick han ta med sig hem när de bodde på hotell i Stockholm!


Super coola brillor ju!!

Kommentarer
Postat av: fia (sjödahl)

Shit vad snygg du var i dom där brillorna vännen! Dom passade verkligen dig! Tack för igår, ni är underbara! Puss o kram

2009-03-07 @ 20:55:56
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0