Personalfest och träffa bror!

Lördag!! Underbart, tog sovmorgon deluxe idag, vaknade strax innan 11 men klev inte ur sängen från strax efter 12 :) Så himlans skönt att bara ha en lugn och skön morgon :o)

Igår var det personalfest! Var en trevlig tillställning även om jag blev helt täppt i näsan och mest kippade efter luft sista 1,5h timmen. Under kvällens gång fick ett papper med tenkenötter på, det var diverse oliks ord o meningar som man skulle komma på vilken fågel som passade in. Detta fick man en stund på sig att grubbla på. Jag, Sara och Pernilla var nog gruppen som skrattade mest. Jag vet inte vart vi fick allt ifrån...hittade nog på ett antal nya fågelarter tror jag!!! Som pris i denna lilla tankenötstävling fick vi en liten påse med; plåster, en plackers, en tandborstskydd och en våtservett! Jag förstår inte riktigt vad de som ordnade det hade för baktanke i det! Men det är ju ting som alltid är bra att ha =)

Tankenötspappret som gav många skratt.

 
Den fina lilla presentpåsen.

Då vi avslutade tillställningen med övriga kollegor så hängde Jenny samt Pernilla och hennes kille Ivan med hem till oss :) Det blev buzz och Singstar till halv3 inatt. Var himlans trevligt...undra om grannarna också tyckte de?! Men en trevlig kväll var det iallafall! Och som grädde på moset på en så trevlig fredags kväll så ska jag få träffa min älskade bror ikväll. Jag och Magnus ska ta tåget till Stockholm för att gå ut och äta på Broncos med bror och hans tjej Nettan! Ska bli super trevlig, jag ser verkligen fram emot det! Ska åka hemifrån 16.43 och ta tåget från stationen här i Uppsala 17.09. Mer rapporter om middagen och betyg om restaurangen återkommer jag med under morgondagen!

Fortsatt fram tills vi ska ta bussen ner till stationen så ska jag göra så lite som möjligt! Ska bara ta det lugnt och ta hand om min förkylning, skönt känner jag!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0