Lite av varje!....ny rapport från Ystad.

Semstern i Ystad fortsätter med strålande solsken :o)

I lördags så var jag och Magnus hemma hos min bror för att grilla och spela lite kubb!! Dock fick vi invänta detta då det kom en störtskur med regn, Men den drog vidare och det blev både grill, kudd och sen Jeopardy inomhus! Kvällen led mot sitt slut då alla var trötta och slitna efter midsommar så runt 24 var vi hemma i vårt kryp in igen :)

En god natts sömn ledde till veckodagen söndag! Denna började vi med att fara en sväng ner på stan och hämta pengar samt tog en tur till Åhléns innan vi traskade till pappa! Hos pappa skulle det bjudas på grillat och äldsta systern med familj kom också dit. Mycket trevligt!! Var riktigt skoj att träffa systersonen Matteo, för honom hade jag aldrig träffat! Såklart skoj att träffa storebror till Matteo också, Dante!! Massor av god mat senare så begav vi oss ner till Willys för att köpa lite chips och dip och sedan ha en skön och lugn kväll i soffan och se på fotboll på tv!!! Lugnt o skönt var helt klart rätt ord för söndagskvällen.

Igår så var det utflykt till Tomelilla! Fika hos mormor, hälsa på hos moster med familj (dock var bara moster hemma), var i en annan kusins sportsffär och köpte nya joggingskor till Magnus, var på Bo-Ohlsson och tillsist så avslutade vi kvällen med att gå till kusin och Roger då kusin skulle fixa mitt hår! Hon volympermanentade det samt klippte av ca 1dm. Så nu är håret fint :) Även Magnus passade på att bli klippt av kusinen! I gengälld skall vi ta med oss hennes barn till stranden imorn!! *myyyyys*

Idag så är det Tisdag och solen har strålat som bara den på oss! Så idag har vi intagit playa del Ystad!!! Så skönt att bara ligga på stranden och koppla av. Lyssna på havets brus och halvsova i solen. Bada gjorde jag också!!!!! 17 grader var det! Var riktigt skönt att svalka av sig för det var väldans varmt i solen! Dagen idag kommer att fortsätta med fotboll. Om en timme skall jag, Magnus och pappa åka till Malmö för att se Serbien - Sverige i U21. Ska bli kul!!

Imorgon är det åter en dag på stranden på schemat med mina älsklingbarn här nere! Mina kusinbarn som är 8 och 5 år gammla! Först ska vi sola och bada sedan ska vi gå på Ysta'festivalen och åka karuseller på kvällen :O) Kommer bli en toppendag!! Men den återkommer jag med! Nu är det dags att börja göra sig iordning för att fara till Malmö!

Hejja hejja Sverige!

(Bilder från semestern här nere i Ystad återkommer jag med när jag kommit hem till Uppsala igen och hunnit kolla på alla bilder ordentligt!)

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Guuuuud! låter ju helt underbart =) jag vill också till Ystad!! =) ysta'festival, haha, det var ett rejält tag sen sist! =) kram!

2009-06-24 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0