Hemma igen :)

Jaha då var första semesterveckan avklarad och den tillbringade jag ju tillsammans med Magnus!! Vi hade det toppen mysigt och helt underbart!! Om de första dagarna där nere har ni redan fått höra men här kommer en fortsättning lite kort sammanfattat....


Tisdagskvällen tillbringades ju i Malmö på Malmö nya Arena.  Vi kollade på Sverige - Serbien i U21. Det var så himla coolt!! En riktig upplevelse!

Onsdagen tillbringades på stranden hela dagen med My & Matilda :) Massor av sol o bad!! Och en tokbränd rygg på mig själv. 16-17 grader var det i vattnet. Var dock bara jag och barnen som badade....Magnus  gick i till vaderna ungefär.Han vill ha över 20 grader för att hoppa i ordentligt. Kvällen kom och vi tog med barnen till Max o åt hamburgare och sen var det fullt ös på Ystad's festivalen med tivoli och sockervadd!! En riktig heldag med barnen =)

Torsdag var en impulsdag! Vi hade inga planer alls när vi vaknade utan tog dagen som den kom och gjorde lite av varje! Dagen avslutades iaf med att gå till Bryggeriet i Ystad och äta middag tillsammans med mamma. Super god mat men inge vidare cider/öl. Så blir nog tyvärr inga fler besök dit.

Fredagen var det jobb för Magnus! Under tiden åkte jag och min bror till farmor och hälsade på :o) Sen på dagen blev det en tur till Ystads plantskola för att handla lite till Magnus mamma och på kvällen grillade vi och såg på fotboll hemma hos pappa! En toppenmysig kväll :) Packning och lasta ut i bilen blev det innan kudden ropade!

Lördagen; HEMFÄRD!!! Dock var det ett stopp i Halmstad på vägen hem. Hälsade på hos Fian och Sebastian...mycket trevligt och riktigt god mat bjöds de på! En tur ut till Tylösand och Karlstorp blev det under vår visit i Halmstad! Vid 21.30 lämnade vi Halmstad och 03.30 var vi i vårt hem i Uppsala. Så fantastiskt skönt att vara hemma.

Söndagen dvs igår gjorde vi inte mkt vettigt. Vi tog en tur ut till landet för att lämna blommor o annat smått o gott till Magnus föräldrar. Samt ett dopp i poolen :) Det var fantastiskt skönt i värmen! Igår kväll tog vi en timmes stavgångspromenad...mycket hurtigt!!!

Idag har jag varit på stan och träffat fina vännen Mi. Så mysigt det var, vi gjorde inget speciellt utan satt bara i en park och pratade o myste. I kväll har jag o Magnus donat lite här hemma och nu sitter vi o funderar på om vi ska vara duktiga och ta en tur på våra nya inlines som vi införskaffa i skåne! Just de, får ju inte glömma o berätta att min nya dator kom idag! Den datorn jag fick av Magnus och hans familj i examenspresent. Jag är så glad =)

Puss o Kram
Vi syns på stan!


PS: Kommer ett fång bilder efter detta inlägg! (Från Ystad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0