Hatar just nu comhem

Ja det var ju knappast igår som jag bloggade. Varför detta då? Jo för att vårt jäkla bredband fungerar lika bra som en halvmöglig citron. Dvs ganska katastorfalt. Det som fungerar nästan hela tiden är min msn, annars fungerar internet sisådär 10 minuter / timme eller något i den stilen. Sitter just nu vid Magnus dator med hans "dongel" (mobilt bredband).

Sedan senast här i bloggen har det gått en vecka. Arbetsveckan flöt på som vanligt förra veckan och avslutades med löneöl med kollegorna i fredags! En kväll som blev fantastiskt rolig :o) Den startades i sala backe tillsammans med Pernilla, 1liter jodgubbar samt en flaska rosé vin och strålande solsken! Fortsatt vidare till åkanten för att möta upp fler kollegor och äta en god bit mat för att senare avsluta kvällen på Flustret =) Ojojoj vilken skojig kväll. Tack alla; Jenny, Sara, Pernilla, Terese, Josefine och Maggan :) Magnus kom även han och joinade oss vis 21.30 på kvällen!
    Bakis till max i lördags men bangolfträning på schemat var det så det var bara o bita ihop och fara till kap o träna lite, hade nämligen tävling i söndags som ändå gick okej. Med mera träning så ska det säkert kunna bli bra!! För ca 3 veckor sedan skrev jag om min interna tävling med Patrik då vi var i Sundbyberg och tävlade. Jag vann då över honom. Men i söndags fick jag se mig besegrad. Så nu står det 1-1. 3e avgörande tävling blir i Tyresö då deras banor är klara!!!

Igår var det måndag
och ny arbetsvecka! Jobbade till 15.45 och sen var det bara hem en snabb vända innan det var dags att fara till universitets aulan för "gå-träning". Vi skulle öva inför examenscermonin som är på lördag =) Alldeles tokigt, på lördag är skolan över!!! Helt underbart!!!

Imorn kommer pappa & Eva =) Och de kommer stanna här hos mig och Magnus ända tills måndagmorgon!!! Jippie! Men först ska det sovas en natt, börjar nämligen klockan 07 imorn och jobbar till 15.30, så får väl se om pappa & Eva hinner komma till stan innan jag slutar eller om jag hinner hem.
   På fredag kommer även min bror och hans Nettan samt mamma och Sven-Erik hit till Uppsala för att fira min examen med mig!

Morsning korsning! Hoppas vårt bredband börjar fungera ordentligt snart igen! Då ska jag dela med mig av lite bilder från löneölen och tävlingen i söndags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0