Stolt över DIG vännen.

Måndag kväll, innebär att första arbetsdagen är över efter semestern!! Allt funkade fint var en sådär lagom lugn dag att börja med efter en semester.

Ikväll har det inte gjorts många knop. Har tagit det väldans lugnt och mest njutit av att vara hemma o tagit det lugnt. Dock pratat med en vän som jag inte riktigt hört av som vanligt på sistone. Fick förklaringen idag, vännen mår inte helt hundra men har insett det själv och har därför redan nu börjat göra förändringar!!! jag är så stolt över dig vännen och vet att du snart kommer vara dig själv helt och hållet eftersom du vågar lyssna på kroppen när den säger ifrån. Du är både stark och modig, kärlek, till DIG vännen.

Jag är helt klart världens lyckligaste! Jag & Magnus är nyförlovade och ska ta o börja fundera vidare i våra liv <3, jag har ett jobb och massor med nära och kära runt mig!!!

Kärlek till alla nära o kära <3

Kommentarer
Postat av: Karro

Allt jag kan säga är " <3<3<3 "

2009-07-18 @ 23:14:38
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0