Pappa...

Åhhh ibland blir jag lite småarg på mig själv.... igår när jag var nere på bangolfen med Eddie o Paulina så hade pappa ringt hem till Magnus. Han berättade då att han låg på HIA på grund av sitt hjärta. Han hade blivit dålig natten mellan söndag o måndag och fått åka in i måndags. Förmaksflimmer var det på menyn. Pappa sa till Magnus att han var okej och låg kvar för att få nå ny medicin o sånt men ändå blir jag ju alldeles nervös. Det handlar ju om hjärtat om det är min pappa. Positivt är att jag pratade med pappa ikväll och han har fått komma hem, två lediga dagar för honom följer och sen hoppas jag att pappa är precis som vanligt igen :o) Och jag måste sluta oroa mig så enormt mkt, sov ju hur dåligt som helst inatt så har sovit en timma ikväll på soffan!!  
                     

Pappa!

Annars fortsätter veckan som det börja, jobb på dagarna och ta det ganska lugnt på kvällarna! Idag slutade jag klockan 13 och for då till stan för att träffa kära vännen Karro en sväng i väntan på att hennes tåg skulle gå!!! En lång o mysig fika blev det på café Fågelsången <3 *kärlek till dig vännen*

Imorn är det jobb mellan 10-16.30, sen ska vi eventuellt käka middag med några goda vänner. Men det beror på hur mkt jobb Magnus har. Han har en intensiv period i jobbandet just nu så fullt upp för honom. Men förhoppningsvis kan han komma loss lite granna så vi kan fara o vara sociala en liten stund åtminstone. Återkommer med rapport om detta!

Har pratat med både mamma, pappa och moster ikväll!!! Trevligt trevligt =)

Hörs!!!

Kommentarer
Postat av: nisse pappa

hej stumpan du skall inte oroa dej för mej, jag vet hur jag skall bete mej när jag får flimmer och vi har bra läkare på hiva. puss och kram. pappa

2009-07-10 @ 09:12:05
URL: http://flugisbörje
Postat av: nisse pappa

hej stumpan du skall inte oroa dej för mej, jag vet hur jag skall bete mej när jag får flimmer och vi har bra läkare på hiva. puss och kram. pappa

2009-07-10 @ 09:13:58
URL: http://flugisbörje

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0