På landet!

Torsdag är det idag. Jag började jobba klockan 7 imorse. Buhu usch o fy, jag är inte rätt person för att stiga upp så tidigt. Visst jag är ingen person som sover till 12 på dagarna när jag är ledig, men att stiga ur sängen klockan 6 på morgonen är ingen höjdare. Nåja jag skall ju faktiskt inte klaga jag fick ju gå hem 10.20 =) Hem och slappa några timmar och sen till ordinare jobbet (vi är på en annan förskola nu under sommaren) för att öppna för en IT-filur som skulle fixa vårt modem. Men shi fick han, för det var stendött.

Efter den blixtvisiten på ordinarie jobbet så begav vi oss ut till landet. vi hade lovat Pelle & Monica att vara hundvakter idag! De är på nå lattjolajbans för en granne här i Åkerlänna! Dock befinner de sig någonstan vid kusten nu, Magnus sa vad det hette men det har jag redan glömt. Så om en liten stund blir det en ny promenix med Zelda & Tilda och efter de beger vi oss hem till Uppsala! Ska fara o kika på en tomt då.....vi håller ju på med vårat husletande alternativt husbyggande! Är så trötta på att bo i vår lägenhet. Den är fin och allt men den är så sjukt dyr :( Så vi skulle typ tjäna på att bo i ett hus! Turen i allt är ju att Magnus har kontakter inom de flesta områden som behövs för att bygga ett hus! Så håll tummarna för att våra drömmar snart går i uppfyllelse!!!

Nu ska jag se om Magnus jobbat klart för idag! Han håller på med en helsidesartikel till UNT.

Puss & Kram
Vi syns på stan!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallåjsan, hoppas det går bättre än sisst med kikandet, let me know how it goes. :)



Kram Svägerskan.

2009-07-23 @ 21:42:53
URL: http://lallenochettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0